Charge Amps styrker sin teknologiudvikling med Ingrid Nordmark som CTO

03/07/20

Ingrid Nordmark bliver Charge Amps’ nye Chief Technical Officer pr. 1. juli.

Ingrid har stor erfaring inden for F&U-ledelse, digitalisering, forretningsudvikling, forandringsledelse, telekommunikation og meget mere. Hun er det naturlige valg, der kan støtte udviklingen af markedet for opladningsløsninger til elbiler, hvor Charge Amps er en af de mest progressive aktører.

Fredrik Jonsson, Charge Amps’ grundlægger, påtager sig rollen som virksomhedens Chief Technical Innovation Officer primært med fokus på markedsledende innovation og nyudvikling.

“Charge Amps har altid haft et højt ambitions- og innovationsniveau inden for al udvikling. Med ansættelsen af Ingrid Nordmark har vi mulighed for både at forbedre den operative produktudvikling og samtidig øge innovationstempoet,” siger Fredrik.

Med Fredrik og Ingrid som CTIO og CTO videreudvikles Charge Amps’ styrke inden for teknologisk førende brugertilpasset design endnu mere.

“Jeg har været involveret i flere produktlivscyklusser, og det har lært mig, hvad det er vigtigst at prioritere, f.eks. betydningen af at have en velgennemtænkt produktarkitektur og løbende at arbejde med kvalitet. Charge Amps er allerede langt fremme, men jeg tror, jeg kan bidrage til at styrke det område. Jeg ser frem til at udnytte min erfaring fra opskalering af virksomheder og bruge en arbejdsmetode, der støtter udviklingen hele vejen frem til kunden. Charge Amps har utrolig stor inhousekompetence. Virksomheden har opnået meget inden for produktudvikling med en lille og agil organisation.

Jeg ser frem til at være med til at føre Charge Amps frem til næste skridt i udviklingen på et ekspanderende marked, hvor der skabes nye økosystemer. Charge Amps’ kultur, hvor alle hjælper hinanden og ønsker at gøre deres bedste, vil være et stort aktiv, når vi ekspanderer inden for produktudvikling for at kunne tilbyde vores kunder funktionalitet og produkter, der er endnu mere på forkant,” siger Ingrid.

Yderlige oplysninger fås hos:

Felicia Nygård, Chief Marketing Officer